Način podnošenja prigovora

Prigovor možete podnijeti na jedan od sljedećih načina:

📧 E-mailom: info@slavonika-va.hr


Sadržaj prigovora

Kako bismo mogli pravovremeno obraditi vaš prigovor, molimo da u njemu navedete:

  • ime i prezime,

  • adresu za dostavu odgovora,

  • kontakt e-mail adresu ili broj telefona,

  • detaljan opis razloga prigovora te, po potrebi, priložite dokumentaciju (npr. račun, ponudu, ugovor, dopis i sl.).


Rješavanje prigovora

Slavonika j.d.o.o. obvezuje se potvrditi primitak prigovora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja, te vam dostaviti pisani odgovor na adresu ili e-mail koji ste naveli u prigovoru.


Online rješavanje sporova (ODR platforma)

Ako ste potrošač iz Europske unije, imate mogućnost podnošenja prigovora i putem platforme za online rješavanje potrošačkih sporova (ODR).
Platformi možete pristupiti putem sljedeće poveznice:
🔗 https://ec.europa.eu/consumers/odr/

ODR platformu možete koristiti za podnošenje prigovora u vezi s kupnjom robe ili usluga putem interneta.
U tom slučaju, molimo da kao kontakt adresu navedete: info@slavonika-va.hr