Način podnošenja prigovora
Prigovor možete podnijeti na jedan od sljedećih načina:
📧 E-mailom: info@slavonika-va.hr
Sadržaj prigovora
Kako bismo mogli pravovremeno obraditi vaš prigovor, molimo da u njemu navedete:
-
ime i prezime,
-
adresu za dostavu odgovora,
-
kontakt e-mail adresu ili broj telefona,
-
detaljan opis razloga prigovora te, po potrebi, priložite dokumentaciju (npr. račun, ponudu, ugovor, dopis i sl.).
Rješavanje prigovora
Slavonika j.d.o.o. obvezuje se potvrditi primitak prigovora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja, te vam dostaviti pisani odgovor na adresu ili e-mail koji ste naveli u prigovoru.
Online rješavanje sporova (ODR platforma)
Ako ste potrošač iz Europske unije, imate mogućnost podnošenja prigovora i putem platforme za online rješavanje potrošačkih sporova (ODR).
Platformi možete pristupiti putem sljedeće poveznice:
🔗 https://ec.europa.eu/consumers/odr/
ODR platformu možete koristiti za podnošenje prigovora u vezi s kupnjom robe ili usluga putem interneta.
U tom slučaju, molimo da kao kontakt adresu navedete: info@slavonika-va.hr