Slavonika SEO

Kako rangirati web stranicu u rezultatima pretraživanja pomoću SEO

Što je SEO optimizacija

Cijena SEO optimizacije ponekad za malog poduzetnika može biti previsoka i to razumijemo.Zato ćemo u ovoj objavi dati nekoliko savjeta kako da sami pokušate rangirati web stranicu u Google pretraživaču na što višoj poziciji.Za dobre rezultate SEO optimizacije treba i puno vremena. Ponekad manje, ponekad više što ovisi o konkurenciji na webu, kvaliteti sadržaja, odabiru ključnih riječi itd.

Treba li vam SEO stručnjak koji će rangirati web stranicu?

Treba, ali ne nužno! “Kvaka” je u tome što za dobre rezultate SEO optimizacije treba i puno vremena. Ponekad manje, ponekad više što ovisi o konkurenciji na webu, kvaliteti sadržaja, odabiru ključnih riječi itd. Uz to, potrebno je shvatiti SEO i znati kako treba optimizirati web, imajući na umu korisnika zbog kojeg se i trudite napraviti nešto.Sigurno web nećete optimizirati radi sebe, isto kao što ni tekst za web ne ćete pisati radi sebe.

Dakle, za dobar SEO treba vam stručnjak, ali to ne znači da ne možete sami rangirati svoj web na visokoj poziciji u Googleu.

Ako pak želite pokušati sami u nastavku pročitajte nekoliko savjeta kako rangirati web stranicu visoko u rezultatima pretraživanja.

Analiza web stranice

Da biste rangirali web stranicu na Googleu, potrebno je malo analizirati stvari. Analizom možete otkriti probleme na web stranici koji mogu utjecati na poziciju u Googleu.Kao što bih prije nego krenem na planinarenje provjerio svoju opremu, tako i vi morate provjeriti svoju web stranicu. Jesu li stranice brze i lako se učitavaju? Jesu li svi linkovi ispravni? Ako vaša stranica nije tehnički “fit”, teško ćete se popeti na vrh.

Brzina web stranice

Provjerite brzinu web stranice. Za to preporučamo GTmetrix ili Pingdom Tools koji će vam prikazati upozorenja zbog kojih je stranica spora. Sve greške i sve što usporava rad stranice treba ispraviti. Brzina web stranice je uvjet za visoko rangiranje u Googleu. Ako se u rezultatima testa brzine nešto crveni, rangiranje na visokoj poziciji je mnogo teže. Nije nedostižno, ali je mnogo teže.Kao što se penjemo prema vrhu planine, želimo da put bude što brži. Isto vrijedi i za vašu web stranicu. Brza web stranica ne samo da poboljšava korisničko iskustvo, već i dobiva plus bodove kod Googlea.

Istražite svoju trenutnu poziciju

Poput kompasa, trebate znati gdje se trenutno nalazite. Provjerite gdje vaša web stranica stoji u rezultatima pretraživanja. To će vam dati jasnu sliku o tome što treba poboljšati.Važno je analizirati trenutnu poziciju web stranice u pretraživaču da biste znali gdje ste i na čemu ste. Koliko visoko ili nisko je stranica rangirana možete provjeriti u Google Search Consoleu.

Tamo možete saznati koje stranice imaju visoku poziciju, a koje nisku, te za koje ključne riječi je potrebno još malo rada. Osim statistike Search Consolea treba analizirati i statistiku Google Analyticsa. Ona će pokazati kako korisnici pretražuju vaš web, koliko dugo se zadržavaju na stranici i sl.

Istražite svoje ključne riječi

Poput tragova koje ostavljate na putu, ključne riječi su vaš putokaz prema vrhu. Odaberite one koje su relevantne za vašu industriju i koje će vam pomoći da se istaknete.Ključne riječi su one riječi koje opisuju temu objave ili stranice. Lako ih je definirati, ali za odabir ključnih riječi koje će stranicu visoko rangirati u rezultatima pretraživanja, potrebno je provesti malo istraživanje.

Na primjer, imate svoj frizerski salon i frizerski salon je vaša ključna riječ. Ali nije samo vaša, već i brojnih drugih frizerskih salona koji imaju web stranicu. Po toj ključnoj riječi trebalo bi biti malo teže rangirati se na vrhu rezultata, pa možete pokušati s frazama.

Što su fraze?

Long tail keywords ili fraze također su ključne riječi, ali često imaju manji opseg pretraživanja. I tu na red dolazi fokus na korisnika.

Pokušajte zamisliti da želite promijeniti frizerski salon i tražite frizerski salon u Osijeku Možda ćete upisati “frizerski salon osijek” ili “frizerski salon Čepin“. Ti upiti odnose se na lokalna pretraživanja pa je mnogo lakše rangirati web stranicu na prvom mjestu za pretraživanja u Osijeku.

Zaključak

Kako smo napisali na početku ove objave, da bi rezultati SEO optimizacije bili vidljivi treba vremena. Dobrih rezultata ne će biti preko noći, a kao i kod većine stvari, ako se dovoljno potrudite i ustrajete u onome što radite i što vam je cilj, rezultati će doći i biti će nagrađeni za svoj trud.

Nemojte se osjećati preplavljenima. Ovo je put kojim mnogi su već prošli, i vi to možete učiniti. Samo slijedite korake, korak po korak, i uskoro ćete vidjeti kako se vaša web stranica uspinje prema vrhu. Neka vas ne zastrašuju padovi i izazovi – oni su dio avanture.

Zajedno ćemo se popeti na taj vrh, korak po korak. Neka ova SEO avantura bude vaša priča o uspjehu, o borbi i predanosti. Zajedno ćemo osvojiti vrh!

https://slavonika-va.hr

Leave a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)